Schema emitator telefon spionaj

Acest emitator FM se monteaza in serie cu una din liniile telefonice. Atunci cand este semnal pe linia telefonica ( atunci cand se ridica receptorul ), circuitul o sa transmita conversatia. In particular o sa radieze din linia telefonica insasi fiind un dispozitiv pasiv nu are nevoie de baterie folosind semnalul de la linia telefonica.

Nu este nevoie de antena deoarece semnalul este radiat de firele telefonului iar frecventa este reglata din trimer.

Schema emitator spionaj

schema emitator spionaj telefon

poza-emitator-telefon.jpg

You may also like...

7 Responses

  1. at0m says:

    in ce banda emite ?
    FM? AM?
    si cam ce raza de actiune are ?

  2. marius says:

    sincer, cred ca mai mult de 10 m nu se emite si cred ca este in FM

  3. dan_neb says:

    contacteazama vreau sami faci un montaj electronic mersi

  4. radu says:

    cine poate s ma ajute cu raportul,cu informatia in intregime despre aceasta schema?am nevoie urgent,dak ma poate cineva ajuta o sa-i fiu multumit

  5. vlad008 says:

    spunetimi daca functioneaza

  6. Cornel M. says:

    sigur se monteaza in serie cu linia telefonica ????? sau in paralel???????

  7. Silviu says:

    Se monteaza in paralel pe linia telefonica, deoarece puntea redresoare blocheaza tensiunea alternativa de 48V, si aparatul telefonic nu ar mai putea sa functioneze, semnalul de radio frecventa nu poate radia pe linia telefonica din aceleasi motive, dar se poate atasa o antena la capatul superior al bobinei L1, cu lungimea de 10=20cm, fara antena semnalul poate fi captat la aproximativ 100m la o tensine de 48V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *