Oscilator cu BF 199 si doua diode varicap

Schema unui oscilator realizat cu BF199 si 2 diode varicap. Bobina L1 are 6 spire si se bobineaza in aer sau pe un suport de plastic cu diametrul de 3mm cu o sarma de 0,5 – 0,8 mm.
Tensiunile de alimentare de 8 si 15 volti trebuie sa fie foarte bine stabilizate. Ecranati acest oscilator pentru a nu autooscila si feriti-l de variatii ale temperaturii pentru a nu-si modifica frecventa.

Schema oscilator FM

oscilator bf199 varicap

You may also like...

3 Responses

  1. gogol says:

    varza schema.varza articolul.
    ce sare in oki scurt e ca fara filtru paralel la iesire iti scoate armonici fara numar. Plus de asta….pe de dreaq frecventa lucreaza oscilatoarele de pe situl asta?
    mama ei de plagiatura. in mom in care bagi jf in el e de fapt modulator. nu mai e oscilator. asta e cind radio progres vrea sa-si depaseasca conditia si se apuca de plagiat de pe net.

  2. admin says:

    Nu te obliga nimeni sa folosesti aceasta schema (nu vad nici un filtru la iesire) si in al 2-lea rand aceasta schema nu are drept de autor. Oricand puteti alege alte scheme de oscilatoare – http://schemeelectronice.com/circuite/radio/oscilatoare/

  3. dragos says:

    daca vreti emitator incercati un emitator veronica am yo schema si tot pt a functiona ca o sinteza fm si este fara integrate id mess dj_dragos_ro_army pt detelii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *