Sinteza pll emisie cu TDA7310P

Rezistenta R poate fi inlocuita cu una de 50 ohmi daca tensiunea de alimentare este de 5V. Ratia de divizare poate fi programata cu IC2 . Exemplu: daca semnalul de intrare are o frecventa de 10MHz, iesirea este 10.240-10.000=0.24. Ajustand bobina T iesirea se stabilizeaza pe 10MHz. Pt a folosi aceasta sinteza PLL in banda de 3 metri (100MHz), divizati frecventa oscilatorului cu 10. Apoi alimentati cu aceasta pinul 4 de la IC1 printr-un condensator de 8pF .

Tensiunea de ajustare de la pinul 5 al IC2 trebuie sa fie conectata la dioda varicap printr-o rezistenta e 4.7K. Sinteza face pasi ai frecventei la 10 KHz, tpt a o schimba la 5kHz aplicati minus 9V la pin 4 de la IC2. cand folositi sinteza pll in banda de 3 metri, aceasta va rezulta in pasi de 50KHz in loc de 100KHz.

Schema sinteza PLL

sinteza pll ta7310p

You may also like...

2 Responses

  1. bontea nicolae says:

    ma intereseaza un ci ta 7310pla o statie comstat 160 si motivul de ce se tot arde des aproximativ 1 an de functionare

  2. bontea nicolae says:

    mare multumita pt inf cu ta7310p dar am o problema cu un aparat tehnica dentara model TOESCO LIGHT CURING-300 TYPE TEC-40-400W ce probleme am la un ciclu de fotopolimerizare de exp 30 sec incepe nr in jos si aleatoriu se opreste fara sa ajunga la 0 cred ca are prob memoria softu as avea nevoie de schema informatii suplimentare decit stiu eu eventual un service aparatura DENTARA va multumesc anticipat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *