Emitator stereo FM cu BA1404

Una din calitatile emitatorului fm stereo realizat cu BA1404 este stabilitatea excelenta a frecventei, aceasta datorandu-se in mod special bobinei reglabile cu 3.5 spire. O alta calitate este sunetul stereo de cristal si separarea stereo imbunatatita datorita cuartului de 38KHz .

Schema emitator FM BA1404

ba1404 emitator fm stereo

poza-ba1404-emitator-fm-stereo

Acesta este cablajul PCB necesar pt montaj. Dimensiunile cablajului trebuie sa fie 57 mm x 35 mm (W x H).

ba1404 pcb

You may also like...

16 Responses

  1. MARYAN says:

    SAlut!pe ce distanta emite acest circuit?

    • admin says:

      Pe o distanta de 2-3 metri, este un emitator fm de putere foarte mica

      • Serghei says:

        Salut e posibil să măresc raza măcar cu 2 m , ce element e nevoie să schimb sau să adaug. Please am mare nevoie de acest emițător !!!!

  2. Aurel says:

    Am toate piesele dar cuartul nu-l gasesc.Si fara el cred ca nu emite stereo?Ce cuart pot folosi in locul celui original?

  3. geo says:

    sau mai bine cumpara un modulator fm cu mp3 si telecomanda din comert costa 17 lei si ai terminat treaba,de ex.eu vreau sa-mi pun de la tv sa se auda in sistemul audio 5+1,succes!

  4. vali says:

    salut ma poate ajuta cineva nu gasesc bobina reglabila de mai sus mersi

  5. Cristi says:

    Si pe mine m-ar interesa o bobina reglabila.

  6. Tavi says:

    Salut. Am nevoie de un emitator FM mic de 1W sa zicem.. la care vreau sa conectez un modul de RDS pt a demonstra in lucrarea de licenta ca modului meu RDS functioneaza.. pt asta o sa folosec un aparat radio de masina..

    ce emitator recomandati ?

    • Gogu electronistu says:

      Pentru o simplă demonstraţie nu cred că ai nevoie de atâta putere (1W), ar fi suficient ceva de ordinul a 100mW – cu 1W acoperi nişte Km, tu ai nevoie de câţiva metrii, adică 10-100 mW. Cred că cel mai simplu ar fi să foloseşti un modulator FM din comerţ, acelea folosite ca adaptoare pt. MP3 player – au o rază de lucru de 2-5 m, suficient pentru demo.

  7. Ion says:

    Imi puteti indica un magazin (de preferat online sau din Constanta), de unde as putea sa cumpar acest integrat? Am cautat pe Google, dar in afara de scheme, nu am gasit nimic.

    Multumesc.

  8. gaby007 says:

    da cine are o schema cu un amplificator care se poate aplica la acest emitator?

  9. gaby007 says:

    qwartz-uri am gasit la un reparator de televizoare,dar ce sa vezi ka am facut comanda la astia de la mivarom saptamana trecuta si tocmai azi ma suna si imi zic ca nu mai gasesc integratul ba1404 si na! numai pot sa fac si eu un emitator fm.Se gandeste cineva la vreo combinatie ofer qwartz si cei doi condensatori milar si contra valoarea integratului daca are cineva vreunul in plus.va multumesc!

  10. sebe says:

    sall de ce nu dati pretul?

  11. gaby007 says:

    pretul il vezi pe site si e 6 ron

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *